Blogger Templates


16 February 2013

.:Bosan Tahap Gaban:. ^^,

Buat kawan2 semua~ :)

hai, kita berjumpa lagi dibulan februari pada tahun 2013.. first update blog pada tahun 2013.. hihi.. ;)
tahun ni jugak lah umur ku sudah hampir ke 22 tahun.. tak lama je tu.. berapa minggu je lagi.. hihihikk... ada sapa2 nak kasi saya hadiah tak?? haha... :D kalau ada tangan yang memberi, tangan saya ni sudi menerimanya.. kih3.. ;))

hmmm, tahun lepas kawan2 saya dah ramai yang kawen.. saya ni?? belum ada calon lagi.. haha.. sapa lah nak kawen dengan saya.. tahun ni pown ada jugak kawan2 sekolah yang dah kawen.. kih3.. ada yang dah bertunang.. haha.. tahniah la buat kawan2 saya yang dah bertunang, berumah tangga, yang berbadan dua or sapa2 yang bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi, tahniah buat korang semua.. kalau dah tiba giliran saya pulak, saya akan jemput korang semua makan nasik minyak...
*cehh, macam dah ada calon je kan.. kih3.. ;))*

#eh apa aku ni cakap pasal kawen pulak?? dah tak sabar nak kawen ke?? hihihikk...

maklumlah, takde keje nak buat.. bosan tahap gaban.. tu yang dok mengarut cakap pasal kawen.. hahahaa.. APTB... :P

huhuhu... kawan2 saya yang dekat UiTM Kuala Pilah tu ramai yang dapat sambung degree.. dorang semua dapat kt Shah Alam.. saya tak dapat pown.. sedih3.. :(

ni tengah tunggu yang rayuan punya, kalau tak dapat jugak, mungkin rezeki saya ada kat tempat lain, cuma cepat atau lambat je kan.. takpe, ada je rezeki tu kat mana2 kan..

hmmm, nak mengarut apa lagi ek kat post ni.. saja nak kasi panjang lebar sikit post kali nih.. haha.. takde keje ekh??

okay lah, sampai sini je dulu eah.. dah malas nak menaip.. huhu...



2 comments:

  1. Hehe..cakap pasal kahwin..kawan2 saya yang sebaya saya pun ramai yang kahwin..biasalah kita pun yang dengar ni, ada juga hati nak kahwin kan..tapi tunggu calon dari Allah lah..hehe..kalau cari berlebih2 takut tersalah pula. Betul, rezeki Allah ada dekat mana2, insyaAllah saya doakan semoga saudari di murahkan rezeki, dapat sambung degree. Amin amin Ya Rabbalalamin.

    ReplyDelete
  2. hehe.. betul cakap aini tu.. :-)
    terima kasih ye aini.. harap2 la dapat sambung degree.. amin..

    ReplyDelete