Blogger Templates


18 December 2012

bertemu kembali bersama saya di__hYdA puRpLe__

Hai semua~!!!

hai.. ke hadapan, ke belakang, ke kiri dan ke kanan pembaca2 sekalian, terlebih dahulu saya ingin menanyakan khabar anda? apa khabar kah kalian semua?? hehe.. dah lama betul kan saya tidak memunculkan diri saya dalam blog ini... kih3... pasti anda tertanya2 ke mana kah saya menghilangkan diri bukan?? 
*ceh, macam fames je blog kau ni ek?? haha.. macam lah ada orang yang nak usha2 blog kau nih?? takda maknanya kau nak femes setakat followers kau cume 83 aje... ;) *
hehe.. jangan pandang sebelah mata aje taw!! kamu belum kenal siapa saya... hahaha... 
*over je lebih*
~tangan di bahu sambil mata pandang ke atas dan cakap "huh, menyampah I..."~
hahaha... apa kau merepek ni hah... tidur2.. dah pagi buta ni.. pukul 4 masih tak tidur lagi.. apa mahu jadi sama kamu ini hahhh?
sebenarnya apa yang saya nak post ni ek?? haha.. takda motif langsung.. saja dok mengarut je...
balik semula pada soalan yang belum terjawab di atas ye.. yang sebenarnya macam ni.........
panjang ceritanya... tapi tak mahu lah cerita di sini okay...
ermmm, okay, macam ni lah, sebenarnya pasal saya lama tak munculkan diri dalam blog ni salah satu sebabnya memang saya busy pun sebelum ni, yelah kan, dah semester akhir, memang tak lah nak sentuh blog ni.. eh silap, sentuh memang sentuh, tapi malas nak update aje.. kih3.. ;)
itu lah sebab sebenarnya.... :)
haha.. tapi sekarang ni saya sudah pun menamatkan pengajian saya diperingkat diploma... 
In shaa Allah kalau saya ditawarkan pengajian ke peringkat ijazah sarjana muda, saya akan meneruskan pengajian saya.. tetapi jikalau saya tidak diterima mana2 panggilan kemasukan degree, mungkin saya akan kerja dahulu buat sementara waktu dan sambil2 tu saya try buat permohonan lain..
eh, panjang bebonar dah aku taip ni.. berhenti lah cik syuhada oi... hahaha... dah tak reti nak tidur ke?? hik3... ;)
okay lah, rasanya sampai sini sahaja dulu lah, lain kali kita berjumpa lagi di next post ye.. okay.. 
tata dan ASSALAMUALAIKUM semua pembaca ku... ;)
*cehh, tak habis2 dengan perasan kau aje yekkk...*

No comments:

Post a Comment