Blogger Templates


11 June 2012

heLLo , heLLo , heLLo !

hohohoo...


di hari yang mulia ini , saya ponteng kelas untuk first day . jangan tanya sebab apa . saya akan kasi jawapan . hahahaaa . sebab saya malas nak pergi kelas . selalunya bila first day kelas , saya seorang yang sangat rajin datang kelas walaupun tak ada lecturer masuk . saya still setia menunggu kedatangan lecturer sampai habis waktu kelas . hahaa . skema tak . tapi itu dulu la beb . sekarang saya paling senior dalam kampus tu . so , suka hati saya lah nak datang kelas ke tak . peduli apa aku ! hahahh ! mentang-2 lah dah jadi senior , bukan main berlagak lagi . ah , selagi kau tak habis belajar , tak payah la nak berlagak . heheheee . apa aku mengarut nih ? haha... gila apa ? ? adoyaiy . bila dah bosan , jadi macam ni lah . gila sebentar . otak jadi mereng kejap . haha . adoi . hari ni saya duduk rumah goyang kaki . buat slumber macam tak ada kelas , berangan nak sambung cuti lagi . hahaaa . bengong betol laaaa . . . :D



No comments:

Post a Comment