Blogger Templates

17 March 2011

mula rajin study

wah... di pagi yg mulia ini (3 pagi), aku masih tak tidur lagi.. ini bermakna kerajinan ku sudah kembali seperti sem lepas.. selalu tidur lambat sebab study.. hahaa.. sebelum ni aku selalu tidur awal tanpa sentuh buku..  bagus nur syuhada binti marzini.. kamu sudah mula insaf ye.. final nak dekat ni.. sedar2 kan lah diri kamu tu.. jangan asyik membuteee je.. kalau kamu pikir nak membute tu, cepat2 la kamu pikirkan yg final exam belom abeh lagi.. lepas dah abeh final tu, suke ati kamu la kamu nak wat ape pown.. ingat tu syuhada~!!

^_^


*kata kata semangat untuk diri sendiri*

  • Jangan berputus-asa kerana biasanya anak kunci terakhirlah yang dapat membuka kunci.
  • Jangan katakan kegagalan itu kesilapan.Katakan kegagalan itu adalah pengajaran.
  • If you want something you’ve never had, you must be willing to do something you’ve never done.
  • Kejayaan tidak datang kepada manusia yang leka.
  • Jika anda mahu membuat sesuatu, anda akan cari jalan. Jika anda
    tidak mahu membuat sesuatu, anda akan cari alasan.
  • Tiada manusia yang berjaya dalam semua yang dilakukannya dan
    kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan. Yang penting
    ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi dan
    kekalkan usaha hingga ke akhir hayat.



1 comment:

  1. Assalamualaikum..sye dtg singgh n komen srta follow anda =)
    hmmm bgus i like so much kate2 mnrik nie~.
    bgus3 saat d ambng peperiksaan mmg kte perlukan kate2 smgt dn pemberi motivsi utk maju...
    sye pn kena kuat kn dri..dah rsau dgn final huhu...
    btw harapkan yg terbaik..utk kamoo jua..
    Insya-Allah...sentiasa lakukan sgalanya niat ikhlas kerana Dia...psti ktenangn abdi n kbahagiaan kecapi so blajr pn smgt..chaiyok3
    nur syuhada (^_^)..
    salam ukhuwah fisabilillah ..

    ReplyDelete