Blogger Templates


27 May 2013

~Throwback --> Kenangan Konvokesyen UiTM 12-05-2013~

Hai kawan2 blogger ! (",) Senyum sikit ! Alololo tomeyy ! 

Hype korang semua ! Lama sudah tak berjumpa . Hari ni genap lah sebulan saya tidak menulis . Last update entry ni pada 27 April 2013 yang lalu dan sekarang 27 Mei 2013 . Hah , kan sebulan tu . Hehe . ;))

Saya tak mow cerita banyak di sini , sekadar mahu berkongsi sedikit kegembiraan saya pada hari yang begitu bermakna buat saya ---> Hari Jubah Diploma saya di Dewan Agung Tuanku Canselor UiTM Shah Alam pada 12 Mei 2013 yang lalu .


Ini lah saya semasa di atas pentas . Dup dap dup dap nak naik pentas oii ! Hahaha !

Ada lagi gambar ! Gambar bersama family pulak . Jom tengok kat bawah ni . Kui kui kui . ;))


Hah , ni lah family saya . Tapi sayang , tak cukup lagi 2 orang adik lelaki dan perempuan saya . Sorang ada program dekat UMP , so dia tak dapat datang . Yang lagi sorang , cikgu dekat asrama dia tak bagi cuti sebab mid exam nak start . Hampeh punya cikgu , bagi la cuti sat . Huhu . Tapi dalam gambar ni yang pakai baju kaler hitam tu my cousin , not my sibling ok . Hehe . ;)



Ni je yang sempat bergambar dengan rakan2 seperjuangan saya masa diploma dulu . Tak dapat bergambar dengan semua . Masing2 sibuk dengan keluarga masing2 kan , lagi pun dengan cuaca yang panas terik lagi . Haissyhh , sabor ajelaahhh . Hehe .


From my cousin , thanks bro . :)


Dari pakngah saya , thanks pakngah . :)


Ok lah , rasanya dah tak ada apa yang nak dikongsikan lagi di sini . Hehe . Busy ni , nak buat assignment . Adoyaiy , naik cuti ni melambak test menanti . :) 

Orait , tata titi tutu semua ! ^_^

3 comments: