Blogger Templates

30 June 2011

kenangan~

huhu...
saje2 nk upload gambar2 kenangan kat umah atok & wan yg kat perlis uw...
dulu atok & wan dok umah lama, tp skang dowg dah dok umah baru~
huhuuu... rindu kat umah atok & wan yg lame.. sebelum umah tu dah takde, ktowg sempat ag tangkap gambar umah lame tu tok wat kenangan....
|
|
|
|
V

ni la umah atok & wan ktowg~

hanya lah kenangan~


tempat selalu main kejar2 dgn adik2 n sepupu~
*maen sorok2 gak*

bahagian belakang umah atok~

depan umah atok, selalu maen baling2 batu kat sungai tu~


rindu kat sungai tu~

 belakang umah atok, sawah padi sape tah.. huhu~

ni pokok kelapa kat tepi umah atok~


hoho, perigi buta.. hik3 ;)

ni ruang tamu umah atok, rindu kat tempat ni.. ;(

ni tempat simpan buku2 lama n surat khabar lama~

ni bahagian dapoq~

ni tempat yg ktowg selalu dok berkumpul makan ramai2 dgn sedara mara laen~

tingkat atas, tempat selalu dok sidai baju~

ni pown dapor lg~

ni kat luar, selalu lepak sini amek angin luar~

ni kereta kak manja (kak sepupu)~

dapur~

sawah padi tepi umah atok, dulu time skolah rendah wat pondok2 kat tepi sawah ni~

umah jiran sebelah umah atok, jiran tu sedara kami gak~

tempat letak kereta~

ni umah atok~


longkang sempadan~


ruang tengah, tempat berkumpul, tempat makan~










umah atok yg da siap, cantek tak? heheee... ;)

huhu, walaupown atok da ade umah baru, tp tetap best umah yg lame, sbb umah lame tu mmg betol2 mcm kampung, tp skang, da jd umah bandar... huhuuuu.....









3 comments:

  1. cantik rumah atuk awk:)


    selamat berpose :)

    excellence!

    ReplyDelete
  2. suasana kampung memang bet..
    tapi keselesaan tu penting jugak..kan...

    ReplyDelete