Blogger Templates

27 May 2011

berakhirnya sebuah penantian~

wah, bunyi title macam sedap jer.. macam tajuk 'novel' lah pulak.. heheehh...

pertama sekali, seronok & alhamdulillah sebab rayuan kolej telah pun berjaya..

terima kasih kepada unit pengurusan kolej UiTM Negeri Sembilan.. walaupun penempatan yg di beri hanya di ruang tamu saja, namun aku bersyukur sangat2 kerana masih berpeluang untuk tinggal di kolej..

so, tak payah pening2 dok pikiaq sal kolej lg n ati pown rase tenang je.. xde la dok riso2 lg smpai 'makan tak basah, tidor tak kenyang, mandi tak lena'.. =P

ari2 ku sntiase gelisah, but now, i'm very happy.. =D

hanya mampu ^_^ tak perlu kata apa2...

haissyy, seksa betol ek tunggu result rayuan kolej ni.. 

start from 0000 (26-05-2011) dok ngadap student portal & page unit pengurusan kolej tok tunggu result, "ibarat menunggu kucing bertanduk *sampai bila2 pown kucing takkan bertanduk kecuali dgn izin-NYA*"...

dan akhirnya........

PENANTIAN diakhiri dengan mengucapkan rasa syukur kepada-NYA... =)

terima kasih sangat2 kerana beri peluang utk duduk kolej...




1 comment: