Blogger Templates

15 January 2011

~SEMALAM~

!!!~HAI, HAI, HAI~!!!

semalam I call u, u tak angkat... eh2, silap pulak daa.. hek3.. ;))

haaa.. nak citer nih, semalam tanpa d rancang, tibe2 je sowg kwn datang la umah ajak p kuar pilah... ktowg outing bertiga (aku, nadia n pa'ie)

konon2nye nak kuar ari nie [sabtu-15jan 2011], tp ktowg outing semalam [jumaat-14jan 2011]....

yg sowg kwn nih ajak p makan kat kFc.. aku pown on jelaaa... mmg da lame xmkn kFc nih...

[hik3.. da lamer ke xmkn cik kak oii... hahaha... menipu bebonar jer...]

*bkn ke time ekau praktikal kt selangor tuh ekau byk kali makan kFc?????

haaa... kantoi sudaaa~!!!

pe pown, ktowg hepi sebab sempena cuti hari keputeraan kat negeri9 nih, dapat la gak outing sambil makan kFc...

hohohohooo....


benda alah kat atas uw aku n si nadia yg order... yg si pa'ie pnye order xdapat nk snap pic sbb dye dah mkn daaa.. hehee.. sowi yer pa'ie.. =P

pas da abeh makan sumer tu, ktowg pown bergerak bertiga2 dari kanan cepat jalan!!!

aik, ni da masok berkawad dah niii.... ape yg aku dok merepek ni?? hahaha...

pastu ktowg p laa kedai fotostat yg ade at pilah uw... kedai fotostat paling murah sekali... selalu gak ktowg fotostat ape2 jer kat situu....

nak tawu ape yg aku fotostat kat situ????



ni la benda alah yang aku nak fotostat tuh...

~soalan2 semester lepas~

penting uwww..... kene fotostat tok blaja~ hik3...

rasenye ni je kot yg nak d celoteh~

~k, assalamualaikum~

2 comments: