Blogger Templates


13 January 2011

HeLLoooWWW!!

hye... I'm back!! wah, sume owg d kampus UiTM Kuala Pilah nie balek ke kampong halaman masing2... huhuhuhu... sdey.... nak balek gak... yelaa, Jumaat ni (14 jan 2011) kan cuti sempena hari keputeraan Tuanku Yang Di-Pertuan Besar Negeri Sembilan... tp kalow aku balek pown, bknnye nak study pown at umah uw.. maklom laaa, da lumrah la katekn... lgpown nk balek johor tuu amek mase 5 jam.. tu pown kalo naek bas dr pilah laahh.. tp kalo amek bas dari seremban, 3 jam jekk... sbb ikot highway... hohohooo... bese r.. tempat aku study ni arn jaoh d pedalaman, keliling utan n gunung-ganang lak uw... xpe2, janji tempat blaja aku ni selesa and aman... jaoh dr bandar yg boley menyesakkan lagi nafas aku... huhu... aku suke sgt2 tempat aku blaja skang nihhh... dah laa dok kat kawasan utan, dapat hirup udara segar lak uw.. mmg syokk arhhh.... pagi2 time nak pegi kelas je, sejuknye mencengkam hingga ke kalbu... k lah, da takde idea laaa nak citer per... huhuhu.. 

jumpe lagi!!

No comments:

Post a Comment